Halloween

2011. július 28., csütörtök

Hidifesztivál és Magyarok vására Dunavecse

Már egy ideje hanyagoltam a blogot. Most mindent bepótolok!!! Ígérem! Készítettem egynéhány új ékszert ezüst és réz alapanyagból is ezek képét folyamatosan feltöltöm. A májusi Kisapostagi Magyarok vására után Júniusban volt Dunaújvárosban majd Dunavecsén a hidifesztivál keretein belül. Az első kép a dunavecsei vásáron készült.
A Dunavecsei vásár ahol nagyon sok ember volt bár inkább csak nézelődők egész jó hangulatú volt, jól éreztem magam, bár a műsorokon szereplő zene nem nagyon nyerte el a tetszésemet.
Ez után Üllőre utaztunk mert mindenhova a férjemmel megyek. Szóval kétnapos vásárra mentünk PEST MEGYEI SZALA de csak a neve hangzatos nem sikerült túl jól ez a vásár. Bár biztos az is közbenjárt, hogy nagyon nagyon meleg sőt szinte elviselhetetlen kánikula volt. Kevés ember volt és nagy területre szórta szét a vásározókat a szervezőség a tűző napon semmi árnyék!!! Ha a vásározóktol el is várják azt hogy tűrjék a meleget vagy az esőt azt sem szabad elfelejteni a vásárlók és nézeleődők is ugyanott kell elsétáljanak. De azért itt is jól éreztem magam új emberekkel találkoztam új barátokra tettem szert és ettől nagyon boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése