Halloween

2011. augusztus 16., kedd

Veszprémi vásár összefoglaló

Ez a vásár hatalmas és nagyon színes és nagyon szuper és persze nehéz és fárasztó  volt! Ott kezdődik a történet, hogy vásár előtt hajnal 3 órakor kell elfoglalni a helyet ahol árulnék, mert nincs kitűzve a hely a szervezők álltal. Mivel mi nyaralással egybekötöttük a Veszprémi vásárt így előtte pár nappal már ott voltunk sétáltunk, pihiztünk koncerteztünk és állatkertet nézegettünk. Vásár előtti napon délután már ki voltak pakolva a főtérre az asztalok amire mi rácsempésztünk egy foglalt papírt, ( nem mi voltunk az elsők!) Így nem volt baj hogy a hatalmas tumultus ban hajnal 3-kor nem mi érünk be először a területre! Azért én így is féltem, hogy elfoglalják előlem a választott helyet. Persze sikerült ott maradnom és jól döntöttem. Sokan voltak nézelődők és vásárlók. Rengeteg árus volt és szebbnél szebb kézmíves portékákat árultak, jó volt sétálni és nézelődni. Még cseréltem is egy árussal akinek megtetszett egy fülbevalóm, hát körülnéztem az ő nemezes termékei között és végül egy nagyon szines és nyárias pénzes erszénnyel elceréltem a fülit. Nagyon örültem neki! Hát egy pár kép a vásárról, sétákról és állatkertről:
vásár1.
Vásár2.

Vásár3.
Viadukt
Állatkert1, édes prérikutyák a kedvenceim!
Állatkert2 Isteni meggysört árultak!
Ez egy Kapibara hát nem édes?!!

Hát mindent összevetve nagyon szuper hosszú hétvége volt, remélem jövőre is ott leszek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése