Halloween

2011. április 17., vasárnap

Monogrammos pakolós táska!

Már régóta tervezgetem, hogy varrok magamnak egy táskát! Nézegettem mi is tetszene igazán, ami nem óriás méretű de azért lehet bele pakolni. Szeretem ha sok zseb van egy táskán de akkor kevés az egybe pakolós része és ugyan sok de kicsi dologgal tudom csak megtölteni. Ha pedig igazán egyterű táskát találtam annak nem volt egyáltalán kicsi zsebe 1-se! Így kénytelen voltam megalkotni a saját szám íze szerinti táskát. Szerintem egész jól sikerült, pedig már rég vartam ilyesmit. Ma ki is próbáltam vásárba voltam reggel (most nem árulni csak nézelődni, vásárolni) és jól szuperált belefért amit vásároltam és a kis zsebekbe el tudtam tenni a pénztárcát, iratokat, telefont. Szóval pont annyi kis zseb ami kell és egy pakolós ami nagy de még hordható méretű. Íme  táska:

Hát ez született tegnap este. Azthiszem készítek hozzá egy pénztárcát is csak kell még hozzá zipp. Ha meglessz akkor nekiesem és gyorsan meg is csinálom majd felteszem ide is meg a meskára is. Ezt persze nem adom el, de kérésre készítek másikat, egyedi monogrammal vagy emblémával is. Ez a tatyó erős vászon anyagból készúlt vékony szintén vászon béléssel, de kérheted más anyagból és más színekkel. Ha pedig meg szeretnéd varrni magadnak teszek fel hozzá egy körülbelüli szabás mintát. Igazából tényleges szabásminta nem készült hozzá mert megrajzoltam az anyagon és kiszabtam egy elejét, majd ebből még egy külsőt meg kettő bélést és összevarrtam. Majd készítek egy rajzot és körülbelül lemérem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése